Monday, 8 February 2016

2016


sedar tak sedar dah masuk tahun 2016 dan secara tidak langsung
aku dah umur 22 tahun. Semangat dan perangai masih seperti remaja 18 tahun. Tapi
makin meningkat umur makin banyak tanggungjawab aku. Baru rasa macam tamat stpm. Sekarang alhamdulillah sedang menuntut ilmu di menara gading UPSI. Di mana rasa ingin menjadi seorang guru itu jauh sekali, tetapi percaturan Allah ada hikmahnya. 

Aku naik 5kg sejak masuk upsi. Adakah aku bahagia atau stres? lewls. dan aku masih belum menemui mana-mana jejaka idaman disini kerana aku layan kpop. haha tak sangkut langsung. makanya, sem 4 bermakna sudah 2 tahun aku disini. Lagi 2 tahun aku kena struggle. 


Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang masih kekal setia dengan aku. Ingat, bila kita dewasa, sahabat bukan hanya sekadar dinilai dari segi kuantiti tetapi kualiti. 


Hari pertama keluar tanpa braces *clap*